Gick inte som planerat

Som jag hade sett fram emot att gå ut igår! Jag var lagomt berusad hela kvällen, hade en mysig förfest, var på riktigt bra humör och kände mig till och med riktigt söt. Vad händer? Jo jag, trots att jag inte drack så mycket och faktiskt drack varannan vatten, blev dålig så fort alla åkt in till stan (jag och Maria skulle precis cykla in), spydde, somnade på badrumsgolvet, vaknade klockan 00.00, hittade Maria avslagen inne i vardagsrummet och kände att sängen var betydligt mer lockande än kåren. Så jag och Maria stannade hemma och hade en billig kväll. Jag sov alltså från elva igår och vaknade strax innan sex i morse, ändå är jag helt slö idag. Men jag hade faktsikt kul ändå. Det är ganska skönt att inte gå på krogen. Man får sova så mycket mer och man slipper göra av med massa pengar.

Nu har vi städat och diskat så läggan ser helt okej ut igen. Jag och sambo funderar på att kanske dra en varpan idag (Varpan är alltså ett pizzaställe som har de flottigaste bakispizzorna ever), jag tror jag ska köpa Ben&Jerrys och se på film i kväll också. Det var längesen vi hade en bakisdag här på Virginway 9a. Dessutom gjorde vi ju inte av med pengar på drinkar igår så vi kan lika gärna unna oss något gott idag. Jag är lite sugen på att gå på bio också.. Jag får se vad det blir i kväll. Ha en bra dag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0