...

Här sitter jag och luktar gott. Har precis tagit en dusch och smörjt in mig med min nya underbara Elizabeth Ardenlotion, den lutar apelsin och jag ÄLSKAR den! På ett tag ska jag göra mat. Eftersom jag knappt har något hemma blir det lax med sås och broccoli, lite ingredienser men gott ändå. Jag är verkligen skithungrig, har nästan inget hemma så jag har typ ätit soppa och finn crisp hur många dagar som helst nu. Det ska verkligen bli gott med lax.

I kväll blir det en liten mysig förfest här sen darr vi till kåren. Jag är egentligen inte så sugen på att gå ut men Marias syster är ju här så jag får väl offra mig, höhö. Det blir nog roligt, jag tror det var ganska länge sedan vi var ute alla tre tillsammans, alltså jag, Maria och Michaela.

Nej nu ska jag fixa lite grejer. Ha en trevlig helg!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin S :)

Ååååååh har du köpt Elizabeth Ardenlotionen!!!!! Fy vad avundsjuk jag blir! (PS, jag har köpt en liten dator, snälla säg att du är lite avundsjuk på mig med :))

2010-10-23 @ 18:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0