Borr, bio, btan (stan)..

God morgon! Klockan är bara elva på morgonen och jag har redan mitt andra besök. Nu kanske du tänker att jag är en hora, men det är jag inte. Mitt första vesök var från kopparstaden. Det var en man som undrade om de hade varit här och borrat än, det hade de inte. Nu är de däremot här och ska leva om. Jag HATAR när man borrar i betongväggar för det låter så fruktansvärt att blodet nästan fryser till is. Till Maria skulle jag vilja passa på att tala om att det är en man i fyrtioårs-åldern som ser ganska bra ut och en kille som skulle kunna vara något för dig. Han är söt och har keps, kanske är i tjugoårs-åldern. Nu missar du något.

Jag är lite nervös! I kväll ska jag gå på bio med någon jag inte känner. Jag är inte bra på att lära känna nya människor. Jag blir tramsig och ser dubbelt! Okej, det sista var taget från Sunes Sommar och har inget med mitt beteende att göra men jag kan mycket väl utveckla fylleögon för vi ska på Pitcers innan. Min plan är att försöka ta det lugnt med vinet, men å andra sidan brukar det inte bli så lugnt när jag är nervös.. Men jag ska försöka att inte skrämma ihjäl honom i alla fall. Jag har dock förberett mig lite, såg gamla Wall Street igår så jag vet vad det handlar om. Den var riktigt bra faktiskt, nog för att jag inte fattar så mycket av pengapratet men jag gillade miljöerna. Jag hoppas att jag träffar en Mr. Gekko som har ett så fint hus. Jag vill också ha mycket pengar och det kommer jag aldrig få på egen hand..

Planen idag är att ta en sväng in till stan och lämna tillbaka en skjorta och en tröja, sen ska jag städa, färga håret med Michaela och ta ett bad (själv om inte Michaela vill vara med). Förresten, när Michaela var här i förrgår hände något lite obehagligt. När vi är alla tre, Maria också dvs, brukar vi ju vara ganska mysiga med varandra, typ ligga på varandra och så. Nu när vi var ensama fick jag ett sug att lägga mig på Michaela i soffan. Det kändes inte så bra när Maria inte var här. Det blev ganska konstigt faktiskt så jag satte mig i fåtöljen ganska snabbt igen.

Nu ska jag ta och äta lite och bege mig till stan så jag slipper höra betongborrarna. Ha en bra dag!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0