God natt underbara lilla tv-måndag!

Okej, jag har inte lyckats plugga så mycket idag. Jag sov jättelänge och drömde massa saker. Jag drömer ofta om min morfar har jag märkt. I natt drömde jag något konstigt som utspelade sig i deras gamla hus, eller om det var ladugården, jag kommer inte riktigt ihåg.. Jag har i alla fall läst några artiklar som ska läsas till på onsdag. Ska försöka ta tag i den sista i kväll eller i morgonbitti ockspå men den var typ 60 sidor lång och inte speciellt intressant så det tar emot lite att hugga tag i den.

Idag tog jag en lite promenad in till stan. Dum som jag är tog jag skor med klack. Jag hann bara komma utanför gården innan jag insåg vilket ödesdigert misstag jag gjort. Men jag överlevde, fötterna domnade av lite på hemvägen så då gjorde det inte ont längre. Nu är i alla fall mammas och pappas julklapp köpt. Jag måste nog göra om inslagningen. Pappet hon på affären använde var skitfult. Jag hatar fula paket! Jag funderar nästan på att köpa något fint till mig själv i julklapp också. Jag hittade några snygga väskor på internet idag. De är egentligen kopior av designerväskor men ganska dyra. Jag undrar om de sr skitbilliga ut..

Nu sitter jag och njuter av tv-måndagen. Det var skitroligt på Top Model nyss. De skulle fotas tillsammans med ett får och en av tjejerna frågade om hon fick sitta på fåret! Hahaha, vilken jävla idiot. Hon fick inte det, det var ju trots allt ett får och ingen sten. Jag har sett Pinapple Express idag också. Den var verkligen kul. Seth Rogen kanske inte är världens snyggaste, och han var definitivt inte världens sexigaste röst, men han är så underbar. Jag skulle vilja vara tillsammans med honom.

Nu ska jag sova. Har ett seminarie i morgon, som tur är gjorde jag uppgiften förra veckan så den är done. God natt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0