Tråkigt på Kåren

Igår var den tråkigaste fredagen på evigheter. För det första var jag på skitdåligt humör innan vi gick ut. Hela "förfesten" gick ut på att mobba Michaela. Det var i och för sig ganska roligt och hon spårade lite på krogen senare. Jag hoppas det inte var vårt fel för vi mobbade henne på skämt. Det är det som är så bra med Michaela, så fort hon säger något kan man vända det till en nackdel för henne och på så sätt få ett högt underhållningsvärde. På kåren i alla fall dansade vi en hel del. Både Michaela och Maria försvann iväg på sina egna små upptåg och jag blev ensam kvar. Skitkul. Jag träffade i alla fall några utbytesstudenter som går i vår klass och umgicks med dem i stället. Det var inte så kul och jag var tvungen att prata engelska hela kvällen.

Det blev en konstig natt.

Idag har vi käkat pizza och kollat på film. Det har varit en riktig bakisdag, men jag har egentligen inte varit så bakis. Jag höll mig rätt lugn igår OCH jag hade pengar kvar i börsen när jag kom hem! Jag var riktigt duktig. Det kanske var tråkigt för att jag inte drack så mycket, eller för att mina vänner stack? Jag funderar starkt på att sluta gå ut så mycket här i Falun. Det är ju inte direkt skitkul längre. Jag vet inte varför. Kanske för att det är så mycket yngre människor ute, eller för att det bara är tråkiga människor på Kåren eller för att jag blivit less på att festa? Jag ser i alla fall fram emot att få gå ut hemma i Övik. Det är nästan roligare än att gå ut här.

Nu ska jag läsa lite om seriemördare sen ska jag sova. I morgon kanske jag ska följa med Maria på hockey igen. Det sög ju fruktansvärt hårt sist men de kanske möter ett bättre lag i morgon, vem vet? Jag får se hur jag gör i alla fall. Ska väl försöka plugga lite också antar jag. Nej Ted Bundy, Albert Fish och Ed Gein väntar. Sov gott!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0