The man in me...

... will do, nearly any task, and as for compensation there's a little he would ask. Bob Dylan är lite för bra ibland. Idag har jag faktiskt promenerat en del. Först och främst har jag absolut noll bromsar på min cykel så jag gick nerför de värsta backarna på väg hem från skolan, sen gick jag till mediehuset i kväll. ENSAM! Maria dissade kult idag och hon missade den bästa filmen, Big Lebowski (varifrån The man in me kommer). Jag har sagt det förr och jag säger det igen, vilken jävla bra film! Jag verkligen älskar Lebowski, han är min idealman utseendemässigt, dock inte personlighetsmässigt för han är verkligen en jävla nolla. Jag tänkte skriva att han påminner mycket om en person jag känner men jag låter bli. Det hade varit lite elakt. 


Nu ska jag lägga mig och läsa. Har ett seminare om en bok i morgon men jag tror jag skippar det och gör rest-uppgiften i stället för jag har bara hunnit med halva boken, sen ska jag jobba på kåren i morgon och jag behöver lite sovmorgon om jag ska klara av det.

I helgen ska jag försöka plugga så mycket som möjligt eftersom jag inte kommer vara bakis. Att börja jobba på kåren var en ganska bra ide. Nu är vi lite mer motoverade att ha en vit vecka varje månad. Känns ganska stabilt om jag ska vara ärlig. Jag har förresten haft huvudvärk för typ femte dagen i rad nu. Jag börjar fundera på om det kan vara en liten tumör där inne.. Troligtvis inte, men det skulle ha förklarat väldigt mycket, typ varför jag inte har något minne.

God natt allesammans :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0