Roger Waters

Överst på önskelistan:

 

Roger Waters kommer till Sverige till våren och det hade ju inte varit helt fel att se honom. Med lite tur kanske jag kan övertala mamma och pappa att gå med mig. När jag fyllde 18 (tror jag) fick jag ju se Zappa plays Zappa med pappa. Det hade varit riktigt nice att göra om det och den här gången gillar ju faktiskt mamma också musiken. Jag ska nog ta ett snack med päronen.

 

I natt hade jag en fruktansvärd tvättid, från elva till två. Jag var så trött så jag trodde jag skulle dö. Dessutom skulle jag kliva upp tidigt idag men jag ställde larmet på tio och snoozade till elva (så klart!). Jag pluggade i alla fall när jag klev upp precis som jag skulle men jag är lite dålig på att läsa instruktioner så jag tyckte jag var skitduktig men jag gjorde helt fel. Men jag kände mig riktigt bra till jag insåg mitt misstag. Det var ett tag sen jag kände mig bra så jag var väldigt glad.

 

Nu ska jag plugga lite mer sen ska jag belöna mig med lite skräp-tv. Måndagar likamed Top Model och Svenska Hollywoodfruar. Det hade varit gott med lite vin till studierna också men icke sa nicke. Denna vecka blir vit för jag jobbar på fredag så ingen utgång med andra ord. Jag dricker julmust i stället. Har snart druckit min första flaska i år och antar att jag kommer vara skitless på det snart.  Nu ska jag slänga i mig en sallad och sen måste jag ta tag i skolan. Jag ska inte kugga resten av kurserna i engelska!

 

Puss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0