Pluggar

Jag ligger i sängen och försöker skriva ett tal på upp till åtta minuter om något så roligt som amerikansk utrikespolitik. Skitintressant, NOT! Vi ska hitta en artikel i en engelsk tidning som handlar om utrikespolitik i ett engelskspråkigt land. Jag har hittat en om atomvapen i Nord Korea. Det är verkligen skittråkigt. Plus att vi måste ha massa bakgrundsfakta om nyheten också. Mitt tal kommer bli bajs och jag kommer säkert bli trackad av läraren (jag gillar inte henne för fem öre). Alltså jag inser nu att du säkert tror att jag tror att man pratar engelska i Nord Korea, det tror jag inte, men USA har ett problem med det där så därför handlar det om Amerikansk utrikespolitik.


För övrigt så vaknade jag åtta eller något sånt i morse av den underbara betongborren igen. Jag hatar den mer än allt annat i världen. Det slutade aldrig borra heller utan bara fortsatte och fortsatte. Jag la en kudde på huvudet och tog en "sovmorgon", sov dock inte så mycket utan låg mest och irriterade mig på att jag inte fick sova. I morgon blir det upp tidigt i alla fall. Har redovisning av min lilla artikel klockan 08.30. Just nu blåser det som bara den ute så jag får se om jag orkar gå till skolan i morgon. Det var tydligen svinkallt ute när Maria gick till affären nyss. Nej nu ska jag försöka fortsätta med mitt tal så det blir klart. God natt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0