Orka

OBS! Om du inte är sugen på massa depprimerat gnäll bör du sluta läsa nu på studs!!

Jag är på riktigt dåligt humör. Jag försöker plugga men jag fattar ingenting. Jag ångrar så jävla mycket att jag valde internationell inriktning. Kunde jag inte bara ha litat på min kvinnliga intuition och valt utbildningen i Sundsvall? Jag kommer alltså kugga fyra jävla kurser denna termin och inte få ett ruttet korvöre i studiemedel till våren. Jag är så jävla körd att jag vill dö. Verkligen inget går som jag vill just nu. Mitt liv suger, och JA(!) nu låter jag som en sån där dryg människa som vill att alla ska tycka synd om mig men det vill jag inte. Det är mitt eget jävla fel att det har blivit så här.. Jag är en riktigt jävla dålig människa.. Jag vill bli en knarkare. Det enda problem knarkare bryr sig om är  att skaffa knark. Jag skulle kunna knarka till mina pengar tar slut, sen ta en överdos och dö. Peace of cake!

Nej nu ska jag ge mig. Det har faktiskt hänt en positiv sak idag och det är att Lasse åkt hem och vårt hem ser ut som ett hem igen. Sen har det inte hänt så mycket mer bra. Det var inte ens kul att tvätta för jag tvättade inga roliga kläder, bara massa filtar och handdukar och skit..

Jag saknar mamma och pappa. Jag har inte varit hemma något i höst. Önskar att jag hade åke hem en liten sväng vid halloween men jag orkade inte och hade mycket i skolan, vilket jag fortfarande har och kommer fortsätta ha ända fram till den 23e december!!! En dag innan julafton! Vad tänkte de där? Jävla idiotskola, jag hatar den och alla lärare och elever. Nej, det gör jag inte egentligen men just nu gör jag det.

Nu ska jag fortsätta läsa det jag inte fattar ett skit av och hoppas att mamma ringer när hon kommer hem från var hon nu än är.

Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0