Kött & rödvin

Idag, jädrar i mig, har det ätits kött och druckits röd(!)vin. Jag kan lugnt säga att det är det bästa jag ätit sen jag kom till Falun. Jag och Maria hade som sagt en egen kock idag. Han kom hit och lagade mat och bjöd på vin. Rödvin till och med. De gånger jag druckit rödvin kan utan överdrift räknas på en hand. Jag har väldigt svårt för det, men vinet vi drack idag var så lättdrucket att det nästan kändes som vitt. Kanske skulle proppsa på en rödvinsprovning när jag åker hem till jul.

Efter maten såg vi Scott Pilgrim vs The World. Jag hade nog lite för höga förväntningar då alla sagt att den är skitbra. Visst, den var cool som tusan och riktigt snygg, men jag vet inte.. Det var något som saknades. Men å andra sidan kan inte Michael Cera misslyckas. Han är så nördigt sexig att jag vill spy! Jag tror att han är min drömkille.


Nu ska jag sova. Jag är ledig till på torsdag märkte jag nyss. Jag har nog inte varit så ledig på hela terminen. Nog för att jag har det jag måste göra i veckan. Jag har TRE uppsatser och en tenta i veckan. Jag vill spy lite åt det med. Plus att jag har en skitbok jag måste läsa. Jag kollade nyss i den och insåg att det är tjock och jobbig text. Inte skumläsningsmaterial med andra ord. Nej sängen var det.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

HELVETE VAD SEXIG HAN VAR PÅ DEN DÄR BILDEN. Inte ens nördigt sexig utan bara sexig. Jag kom ett par gånger.

2010-11-08 @ 16:07:37
URL: http://mlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0