Kattvakt

Nu är lilla Lasse här. Jag tror att han är lite blyg och saknar Jennifer och Per för han vågar inte riktigt umgås med mig. Det första han gjorde när Jennifer och Per åkt och Maria stängt in sig på rummet var att hoppa upp på fönsterbrädan och riva ner adventsljusstaken så den slocknade. Nu går den inte att tända mer. RIP ikeas adventsljustake. Så här ser lilla Lasse ut:





Jag skulle som sagt plugga idag. Det har jag inte gjort...! Jag tror att jag hamnat i någon slags höstdeppresion eller något. Sover oroligt men länge och drömmer massa konstiga saker hela tiden. Idag vaknade jag upp med världens magknip och illamående. Var tvungen att sova några timmar extra för att det skulle försvinna. Jag har dessutom ätit skitmycket den sista veckan så nu är jag tjock också. Sen färgade jag håret idag så nu kommer min hårbotten att klia ett par veckor framöver, skitkul. NOT! Det enda possitiva (som egentligen är fruktansvärt) är att jag fått massa napp på dejtingsidan. Nu har 40+arna lagt ner och jag har börjat snacka med killar som är 25+. Det är dock lite pinsamt för alla frågar vad jag är ute efter på sajten och så måste jag ljuga och säga att jag ville prova något nytt för att inte idiotförklara dem som letar kärlek på internet på allvar! Jag ska lägga ner sidan snart men lite kul är det allt.

I morgon har jag tenta och seminare och på kvällen ska vi gå ut. Det är mellanstadietema på kåren. Jag ska inte ha mellanstadiekläder men kanske sicksack-bena. Här är förresten min nya vinterjacka som jag fick av mamma och pappa (och JA jag är ful på bilden, OCH?):



Nu ska jag läsa lite och sen ska jag sova. I helgen väntar tonvis med uppsatts. Jag vet i alla fall vad jag ska skriva om nu och jag har kollat upp lite fakta, nu ska jag bara försöka förstå en jävla formel som jag ska bygga uppsattsen utifrån. Inte så kul. God natt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0