Julgran i november!

Eftersom jag och Maria inte fått något förråd ännu har vi varit tvungna att ha julgranen på balkongen och nu när jag tittade ut var den alldeles översnöad. Det enda rätta är då att ta in och klä den tänker jag. Som de flesta vet så älskar jag julen och julpynt är bland det bästa jag vet så jag är superglad just nu!

Jag tänker gå till affären och köpa julmust och pepparkakor, kanske lite glögg också för Marias skull, och överraska henne när hon kommer hem i eftermiddag. Jag hoppas de har börjat med lussebullar också men det tror jag knappast de har. Jag tror att Maria kommer bli jätteglad i alla fall. Egentligen hade vi tänkt julpynta och baka pepparkakor första advent men nu när vi inte kan ha julgranen på balkongen får det bli såhär i stället. Jag har ju redan tjuvstartat med julmusiken för ett bra tag sedan och jag har den bästa playlisten på spotify ever!

JUL! < Min julplaylist, lyssna och njut!

Det är verkligen mycket snö i Falun nu. Det var helt underbart att vakna upp och se att naturen matchade mitt vita rum. Jag tror jag ska slänga på mig mina vinterskor från Deichmann när jag går till affären, nog för att jag redan använt dem en hel del, men jag älskar dem. Tror dock att jag måste köpa textilimpregnering så inte fötterna blir alldeles blöta av snön.

Nu ska jag ta och skriva klar min första uppsats och sen bär det av till affären. Det här kommer bli en bra dag!


Puss!

Kommentarer
Postat av: mortina

Men snälla Linnea, du har ju glömt den allra bästa!

Det är inte snön som faller med Anders F. Rönnblom.

Tror att videon finns på Youtube. Skitbra!!!!

2010-11-10 @ 16:58:21
URL: http://princesslajnia
Postat av: Lajnia

Tack mamma! Hade helt glömt bort den :P

2010-11-10 @ 18:09:46
URL: http://princesslajnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0