Harry Potter


Mannen i mitt liv sviker aldrig. Eller, jo lite.. Jag kan inte påstå att filmen var superduper, men den var bra. Nu längtar jag bara efter nästa del. Jag hatar när man delar upp en story i två delar. Det tar ju sån jädra tid innan man får se slutet!

För kanske första gången i mitt liv var jag på bio utan att äta popcorn. Jag som älskar popcorn över allt annat! Jag köpte däremot kolasnören, en tuttifrutti-tablettask och choklad. Jag som inte ens gillar choklad speciellt mycket, men jag upptäckte att de bara kostade 6 kronor på willys så jag köpte marabou lakrits, japp och plopp. Jag har precis tryckt i mig lakritschokladen, resten tänker jag spara till i morgon, förutom kolasnörena då som jag åt på bion.

Nu blir det sängen så jag är pigg i morgonbitti klockan åtta när de börjar borra igen. Jag längtar förresten till på torsdag för då ska jag köpa en julklapp till mamma och pappa och sen längtar jag till på fredag för då ska vi gå ut. Det känns som att jag inte gått ut på evigheter. Det var dock snart två veckor sen så det är nästan evigheter.

Puss, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0