BORRJÄVEL!!!

Hantverkarna som ska fixa ventilationen i huset slutar aldrig borra och jag blir GALEN! Jag vet inte hur länge de hållit på, men jag pratade nyss med den snygga killen och han sa att de ska vara klara med borrningen på onsdag (eller om det var nästa onsdag?) och sen ska de bara hålla på på vinden och där ska de tydligen inte leva om så mycket. Detta är förresten vad de lämnade efter sig när de var klara här inne:


(Jag gjorde kissie-pilar för att det är så käckt)

Diskret låda, och sen går ända in genom Marias rum. Jag gillar verkligen att den smälter in så bra mot den orangea(stavning?) väggen. Jag hatar betongborrar. Jag hatar ganska mycket kom jag just fram till. Betongborrar, när folk biter på glasspinnar, alltså träet (jag ryser bara jag tänker på det), tandkrämsskum (speciellt andras), ubåtar, kartor (de kan vara väldigt bra att ha men när det blir en besatthet som hos min käre far är det så jävla nördigt), medeltiden och andra gammla tidsepoker, bajs, när folk spolar toaletten med locket öppet (fattar ni inte att alla bajs- och kissbakterier får liv och flyger omkring i rummet då?!) slem, folk med riktigt ful klädstil, dumma hundar, riktigt osmarta människor, folk som kastar skräp i naturen (gäller även dig Michaela) och rå kykling. Jag kommer nog aldrig sluta hata men å andra sidan, säger jag som så många gånger förr, mitt hat är inte så starkt. Det är mest ett ogillande, en irritation kan man säga. Jag hatar dig inte Michaela, jag tycker bara du är dum när du kastar papper och sånt i naturen, eller i korridoren på skolan(!!!).

Puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Alltså du skrev KYKLING igen!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2010-11-22 @ 18:41:02
URL: http://mlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0