Bajsdag!

Den här dagen suger. Först och främst sov jag i en 90säng i natt. Det var trångt, men lite mysigt ändå. Jag har ont i HELA kroppen och ett blåmärke på armen som gör ONT. Jag är trött och jag är ful. En riktig bajsdag med andra ord. Igår såg jag Paranormal activity. Jag hatade den för den var läskig som fan. Men jag fick god mat och supergod sås efteråt så det var ganska bra. Jag drack dessutom bourbon, det var konstigt. Jag är inte så förtjust i wiskey över huvud taget men det gick ner lite grann i alla fall.

I detta nu sitter jag och dricker lite baileys, mumma! Jag köpte en snygg ögonskugga idag, den heter heavy metal. Det enda jobbiga är att jag ser ut som en hora. Och jag har inga kläder att ha. Jag skulle egentligen ha en klänning som jag köpte för ett tag sedan men den är tydligen skitful och jag hatar den. Jag tror det börjat nalkas snedfylla för min del. Men jag ska ta det lugnt i kväll och försöka hitta något fint att ha på mig. Jag funderar stark på en tjusig mustasch också men jag får se hur det blir med den.


Jag hittade en rolig bild från Växsjö.

Nu ska jag bara vänta på att Maria har sminkat sig så jag kan gå och bajsa. Intressant va?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0