Back on track

Nu har jag äntligen fått tillbaka mitt gamla vanliga telefonnummer, och till min stora förtjusning upptäckte jag att jag har 152,59 kronor kvar på det kontantkortet. Bara en sån liten överaskning gör det ju värt att inte byta till abonemang. Det enda som är lite jobbigt är att jag inte får tillbaka alla nummer jag hade på den gamla telefonen, men skit samma..

Jag sov riktigt länge idag, klev upp 11.30 och jag vet inte varför jag låg kvar så länge. Nu ska jag i alla fall promenera in till stan och fixa några saker och resten av dagen tänker jag ägna åt att se fram emot tv-kvällen. Jag har sagt det förr och jag säger det igen: måndagar är de bästa tv-dagarna. Först är det Top Model 14 sen Svenska Hollywoodfruar och till sist är det en dokumentär som i kväll handlar om kvinnliga body builders. Jag älskar måndagar!

I natt drömde jag att jag hittade ett par skitsnygga skor. De fanns på H&M men de var från Nike, inte sportskor utan lite snyggare vardagsskor och de ändrade färg på något konstigt sätt. Jag ville köpa dem men de kostade 1700:- och jag hade inga pengar men jag fixade pengar och köpte dem ändå. Sen hittade jag en skitcool halsduk från Nike också. Den var jättekonstig men snygg. Ibland önskar jag att jag kunde sova hela tiden för mina drömmar brukar vara så bra.

Jag tror förresten att jag och Maria lyckades laga min skrivare igår. Vi var tvugna att ta fram skruvmejseln men nu lyser det inte rött längre. Jag ska testa den i eftermiddag så jag inte tar ut segern i förskott. Nu ska jag traska in till stan. Ha en bra dag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0