Fuckad dygnsrytm

Jag har haft en bra dag idag. Eller första delen sög, jag sov alldeles för länge sen hade jag huvudvärk. Men jag vilade ett tag sen gick det över. Pilatesen var helt okej. Uppvärmningen var tråkig som fan men sen blev det bättre. Kände dock igen de flesta av övningarna från när jag höll på med det tidigare. Men det jag gjorde då var jobbigare, sen hade jag mer smidighetsövningar. Jag vill bli mjuk och smidig men jag har tappat en hel del. Tror dessutom min mage hindrar mig från att böja mig för långt fram. Så går det när man är en liten gotjockis! Efter pilatesen sprang jag typ tjugo minuter sen tränade jag lite ben och armar i tjugo. Sen åkte jag hem och åt mammas köttfärssås. Har bara en portion kvar nu. Har dessutom varit tvugen att betala massa tv-räkningar och mat denna månad så nu börjar pengarna ta slut. Det suger som fan. Ändå har jag varit hemma två helger och inte köpt några kläder eller andra onödiga saker alls. Fattar inte hur pengarna kan vara slut redan (eller helt slut är de väl inte)!

I morn börjar min nya kurs. Den heter nånting, vet inte riktigt vad men den är på engelska. Börjar 10 slutar 12 så då ska jag till gymmet. Längtar till på onsdag. då ska jag och Maria på abs-passet. Hoppas det är kul. På tal om kul. Har spenderat dagen och gårdagen med att lyssna på Bullshit FM. Riktigt kul studentradio i Falun. Skulle kanske inte rekomendera det för lilla mamma. Det är mycket prat om sex och alkohol. Men det är kul.
http://bullshitfm.wordpress.com/

I morn blir det att vända på dygnet. Kommer vara helt död i mrgon bitti och det värsta är att jag inte är ett dugg trött nu. Ska nog försöka sova snart ändå.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0