Linnea Ågren (ågren som i ångest)

Jag har ångest. Var tvungen att fråga pappa om jag fick låna pengar idag. Han lät jävligt arg. Hade aldrig frågat om jag köpt massa kläder och grejer för då får jag skylla mig själv, men denna månad har jag inte köpt något onödigt alls. Eller ett par örhängen men de kostade bara typ 79kr eller nåt. Det har dock varit mycket räkningar och studielitteratur plus att jag knappt hade nån mat kvar från förra månaden så jag har säkert köpt man för över tusen kronor. Har dessutom ätit mycket bättre mat denna månad än tidigare när jag levt på fiskpinnar och nudlar. Får nog gå tillbaka till nudlarna om jag ska ha råd att överleva. Måste nog sluta äta så mycket ost också, det är ganska dyrt och jag äter kanske tre ostar i månaden, men jag kan inte leva utan ost! Jag har dessutom bara varit ute en gång och då drack jag inte så mycket. Blir bara en utgång till denna månad och det är när Elin kommer.

Ikväll har vi kollat Desperate Housewives, Cougartown och Christine. Jag älskar Christine. Hon är så jävla rolig! Ska snart sova men jag funderar på att sätta igång en film och se lite innan jag somnar. Kanske Harry Potter och halvblodsprinsen. Ska dock försöka mig upp tidigt imorn så jag kan gå på gymmet tidigt. Känner dock av träningen från idag i låren och magen. Undrar hur det kommer kännas i morn. Det lite jobbiga om man kliver upp tidigt är att dagen blir så himla lång. Jag har dessutom inget att göra för mina böcker har inte kommit, jag kan inte gå på stan, inte gå ut och promenera för jag får skavsår av skorna så jag inte kan gå på en vecka och säkert inte träna för jag kommer ha träningsvärk. Kanske skulle ta en filmdag imorn, eller läsa gammal studielitteratur som jag inte läst klart.

Hur som, nu ska jag lägga mig i sängen och mysa, kanske med en film, kanske med John Blund. Jag hoppas jag kan somna med denna ångest jag lider av just nu. Hatar att behöva fråga om pengar. Jag är trots allt vuxen. Tror ångesten beror lite på hormonerna också. Jag har nog hamnat i ett väldigt tidigt klimakterium. Nej det är bara pengarna och tanken på hur arg pappa lät.. Kommer nog drömma mardrömmar. Jag är i alla fall glad att jag inte har en kompis (tänker inte nämna några namn men hon har en riktigt farlig pappa som sparkar av nyckelben) pappa. Dessutom är min pappa cool. Han ska cykla i Österrike en och en halv vecka. Mamma har FF, kommer nog gå vilt till. Fest hela veckan med The ledgend of Xanadu! Lyssnar på den nu bara för att höra hur ful den är. Gillar dock pickadollerna i början. Nej sängen var det
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0