Sol och tacos, Mexico?

God morgon alla glada! Somnade typ fyra i natt, det sög ganska hårt, och har sovit till halv ett idag. Nu måste jag försöka somna tidigare ikväll annars kommer jag ha en riktig bajsvecka framför mig. ESC igår då? Rätt låt vann, eller jag gillade faktiskt "den märkliga balladen" också, vet inte vilket land det var med speakerkvinnan sa att det var en märklig ballad. Jag tyckte om den. Gillade också Frankrikes lite och kvinnan och mannen som spelade ett genomskinligt piano. I övrigt var det mest skit tycker jag. Det var ju bara massa jävla ballader och tjejer som såg precis likadana ut. Beige som fan.. Eftersom jag inte var så trött efter ESC såg jag också Death Proof, en Tarantinofilm som är jävligt grym och har typ världens coolaste soundtrack. Min mamma gillar till och med massa låtar från det.

Idag ska jag plugga (är det tänkt men det brukar inte bli som jag tänkt när det gäller studier). Det är dessutom jättefint väder ute så jag ska nog lägga mig ute på balkongen och sola ett tag när solen behagar komma till andra sidan huset, vilket är runt tvåtiden. Nu måste jag äta frukost och jag är inte sugen på frukost, jag är sugen på tacos! Det var verkligen hur gott som helst igår och ändå köpte jag tacokrydda från typ eldorado. Trodde inte den skulle vara lika bra som santa maria eller vad det nu är jag brukar köpa. Men som fattig student är man tvungen att köpa billigare märken. Det har tagit emot länge men nu när jag tömt mitt sparkonto (inte spar som i att jag har sparat hela livet utan som att jag har sparat förra årets sommarjobbspengar) inser jag att tacokrydda får lov att kosta fem kronor i stället för elva, och att irländsk köttfärs är lika bra som svensk.

Nej jag ska fasen ta och göra mig en taco till frulle nu. NYTTIGT! Kanske tar en promenad i solen sen också. Den som lever får se. Skulle vara skönt att bara slappa hela dagen också (som att jag aldrig slappar, mohahaha).

Ha en bra dag allesammans.
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0