Kryssning pyssling päronpung

Nu har jag äntligen kommit hem efter en jääävligt rolig kryssning. En jacka och ett par solglasögon fattigare men ett jävligt snyggt armband och en jädra baksmälla rikare. Vi har verkligen haft skitkul. Jag satte ribban för resan redan i bussen. Några glas vin på kåren och sen tog det hus i helvete. Kommer inte ihåg resan till båten och tur är kanske det. Sov, sjöng och face-plantade parkeringen utanför båten. Tog nyss en titt i spegeln och såg att mina lår är fulla av blåmärken och knäna är lite smått uppskrapade. Åt en jättegod buffé på båten, sen sov jag ett tag och fortsatte festa i en lagom fyllenivå efteråt. Lite oturligt kanske att jag alltod ska gå för lång med vad jag än gör. Var ganska dryg mot en kille IGEN. Men han har långt hår och jag kan bara inte motstå långhåriga killar. Eller han har typ halvlångt hår, alldeles lagom längd. Såg en annan skitsnygg kille också, han hade långt hår han med. Han såg dessutom ut som en modell eller typ en sångare i ett band.

Handlade bara en flaska Baileys, ett armband och en morsdagspresent till mamma på taxfreen (bygg inte upp några förväntningar nu mamma, den kostade typ 20 kronor). Jag glömde tyvärr kameran hemma, och jag hatar mig själv för det, så det blev inga bilder. Idag har vi legat i hytten och svettats, ätit lite och suttit i en buss hur länge som helst. Ditresan gick mycket snabbare än hemresan för då sov jag ganska mycket. Tror jag tog tre powernaps. Maria har det på bild. Har varit ganska bakis idag, men jag trodde ärligt talat att det skulle vara mycket värre så jag är lite tacksam.

Nu är jag trött och ska sova så jag är pigg i morn. Måste börja med uppsatsen, och sen ska vi ju på bio! LÄNGTAR!

God natt.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0