Klimakteriesvettningar!?

Slö dag. Jag har typ gått runt hemma, haft lite av en storstädning, gått ut med massa gamla sopor och cyklat in till stan (rättare sagt systemet åt Maria). Det var jättevarmt och jag cyklade ganska snabbt så jag var alldeles svettig inne på systemet och vilka är där? Jo alla snygga killar i hela Falun ungefär. Där stod jag alltså svettig som en gris och kände mig flottig och uttittad, men jag fick ju lite bekräftelse igår så jag överlever. Jag svettas mycket nu för tiden. Det är ett alldeles för tidigt klimakterie. Jag hatar det!

Ikväll har vi suttit och kollat på Gökboet eller som den heter på engelska One flew over the cuckoo's nest. Jag tycker det låter så vackert, nästan som en dikt. Den kan nog vara en av de bästa filmer någonsin. Jag grät som ett litet barn på slutet, hade inte Maria och Michaela varit med hade jag nog till och med låtit som ett barn. Det var inte ens när det sorgliga var utan INNAN, bara för att jag viste att det skulle komma. Efter det såg vi Wolf med Jack Nicholson. Det var verkligen en kalkon. Eller vi såg inte ens klar den, tror den håller på fortfarande. Riktigt skitdålig var den i alla fall.

I morn ska jag och Michaela plugga. Vi suger verkligen på att ta tag i dessa seminarieuppgifter. Diciplin, var är du? Nu sitter jag på mitt rum med fönstret öppet och lyssnar på regnet (har dock lite Miike Snow i bakgrunden också). Det luktar sommar och regn, hur mysigt som helst. Jag börjar dock bli lite desperat efter en pojkvän/kk. Har skedat Michaela hela kvällen. Hon har en perfekt skedkropp, hur go som helst, och det bästa är att hon gillar att vara lilla skeden så jag får vara stora! Jag gillar att vara stora skeden, ibland kan det väl i och för sig vara trevligt att vara lilla också. Hur som helst såg vi min reservkille idag när vi gick till en liten musiksak (någon scen och massa band som spelade). Han stod där och såg jätteäcklig ut, men jag tar honom om jag måste. Han är nog inte så petig när det gäller tjejer och därför har jag honom som ett säkert reservkort ifall jag inte hittar en kille till jul. Vi såg också Stub. Jag övade på mina ninjaspiontekniker igår på kåren. Smög som en katt, slickad längs väggen och spinkade på killar. Vi spinkade på Stub idag. Han är het sen var han ganska lätt att stalka för han hade en limegrön tröja bland alla rockare i svart.

Nu ska jag sova, känner mig ganska trött. Först lägger jag upp lite bilder från igår.

 

 

 

 

 

Gute nach alles kleinemutter.
Tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0