Tentajävel!

Nu är jag äntligen klar med min första fråga på tentan. Har två kvar och en dag. Kommer det gå? Det brukar gå galant, eller galant är väl att ta i. Har varit på gränsen till godkänt de senaste gångerna nu, det gick betydligt bättre i början. Jag måste börja läsa kurslitteraturen igen, eller jag vet inte ens om jag gjorde det från början. Men jag måste erkänna att jag blvit jädrigt slö nu på senaste tiden. Jag hoppas jag kommer tillbaka med nya krafter efter sommaren för nu är det tungt.

Ikväll har jag och Maria sett Donnie Darko. Förjävla bra film det där. Jag är lite kär i honom, jag har ju en tendens att falla för psykon, sen har han himla saftiga läppar också. Jag vill suga på dem.. Ibland kan det vara mysigt, att bara suga på en fyllig underläpp. Jag saknar Bs läppar. De var mjuka och stora. Nu tänker jag inte sakna mer, det är tråkigt att sakna. Men jag saknar mamma och pappa lite, och Elin, Tina och Alexandra. Och Hanna, jag drömde om henne i veckan. Hon kom hem sen minns jag inte så mycket mer från den drömmen.



Hanna, jag och Elin december 2007! (Jag hade kort hår!)

Jag sitter just nu och lyssnar på Red Hot Chili Peppers. Det bästa albumet finns inte på spotify men som tur är tog jag med mina favoritcds hit till Falun och självklart fanns Californiacation med bland dessa. 
Lyssna och njut: http://www.youtube.com/watch?v=qVcaArHvj0c

Nu är det dags för mig att ta tag i nästa fråga. Jag kom tyvärr på för sent vad jag brukar ha till hands när jag pluggar. Cola light har jag, en sak till som jag inte tänker nämna har jag (och nej det är inte amfetamin), men solrosfrön har jag INTE! Jag som var på affären idag och köpte godis som jag skulle ha när jag pluggar, jag gillar det inte ens. Skulle ha köpt solrosfrön istället men det kom jag på nyss. Bummer. Jag tror dessutom att jag har tappat min faborit- (som jag sa när jag var liten) lypsyl. Jag måste ha tappat det när jag cyklade hem från gymmet. Nu har jag bara mitt cola kvar och det smakar så mycket.

Imorn ska jag upp tidigt och göra klar tentan. Med lite tur hinner jag till gymmet på kvällen, min träningsvärk börjar gå över, skönt som bara den vill jag lova. Nej nu måste jag börja läsa till fråga ett. Har jag lite tur och väldigt mycket ork så gör jag den i kväll, eller i alla fall börjar på den.

God natt alla!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0