Jag är ett fetto

Kom precis hem efter ett monsterpass på gymmet. Först sprang jag i 30 minuter (brukar vanligtvis springa max 20) sen tränade jag styrka 45 minuter. I vanliga fall brukar jag vara på gymmet kanske 40 minuter men idag var jag där hela en timma och en kvart! Känner mig jävligt nöjd. Jag tränade insida lår i bresmaskinen (man bresar alltså i den) och gjorde HUNDRA repetitioner bara på insidan, gjorde kanske trettio på utsida lår, men det är ju insidan som räknas. Eller? Gjorde också nittio repetitioner i magmaskinen. Har på känn att jag kommer ha en sjujädrans träningsvärk i morn. Stretchade dock ordentligt efteråt så jag hoppas jag klarar mig någorlunda. Är ju ledig hela dagen i morn så jag hoppas jag ska kunna träna lite på förmiddagen, har ju abs-pass på kvällen så det skulle vara skönt att kunna träna både förmiddag och kväll. Vill påpeka att jag äter en halv grapefrukt nu i stället för mackor. Jag ska sluta med onyttigheter. Köpte några godisar igår faktiskt, men jag köpte massa frön och nötter som jag kan småäta i stället för socker och bajs. Jag ska ska ska gå ner i vikt nu! Önskar att jag aldrig blivit sambo, jävla sambokilon (eller gått ut gymnasiet för där var det så äcklig mat så det inte gick att äta)!

Ett kort från när jag gick ut andra året på gymnasiet (observera min smala vackra bröstkorg, min brist på dubbelhaka och brist på tuttar för den delen):



Och nu; dubbelhaka, ringar under ögonen och stora pattar (okej, det var en överdrift men jag har fått större tuttar när jag gått upp i vikt. Några gamla klasskompisar hemma frågade om jag hade skaffat silikonbröst hahaha, de trodde det på riktigt). Vill påpeka att detta är en väldigt osmikrande fyllebild från min födelsedag. Jag ser inte ut så i verkligeheten, HOPPAS JAG, och jag fick faktiskt ligga senare den kvällen. Sorry mamma, det där kanske du inte ville läsa men man ska faktiskt ha sex, annars får man brist på något, typ sexendorfiner och man kan bli depprimerad och få dålig hy eller nåt sånt. Make love, not war dessutom!:



Det enda negativa om jag nu lyckas gå ner i vikt är att jag kommer tappa allt fett på tuttarna. Men å andra sidan gillar jag rumpkillar mer än tuttkillar så what ever? Jag betvivlar dock starkt att jag kommer lyckas gå ner i vikt, och gå ner så jag bli så smal som jag var i tvåan och trean kommer jag aldrig bli, det finns inte på världskartan.

Jag är stolt över mig själv, kom upp i tid i morse. Jag hade gott om tid att sminka mig, äta frulle och packa. Har en tendens att snooza bort hela morgonen men inte idag. Ändå somnade jag typ fyra och var tvungen att kliva upp 08.30. Det blir dessutom ingen powernap idag. Då kommer jag bara ligga vaken i natt igen, nog för att jag inte behöver kliva upp men jag måste verkligen vända tillbaka dygnet nu. Just nu känner jag nästan för att åka upp till gymmet senare i eftermiddag, men mina fötter är typ sämst i världen och efter min löptur har jag blåsor och skavsår över hela jävla fötterna. Det gör mig väldigt förbannad. Köpte ju svindyra springskor för att jag skulle slippa skavsår och skit, men icke.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla om det är något kul på tv. Det är världens bästa tv-kväll i alla fall. Desperate Housewives, Christine och Cougartown, har bara sett ett avsnitt men det var rätt kul.

Hejpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0