Skitfredag

Idag har jag cyklat in till stan i en fodrad jacka eftersom min sommarjacka kom bort på kryssningen. Det var varmt. Jag ville dö. Skulle försöka hitta en likadan jacka som kom bort men det fanns bara stora storlekar så det gick åt skogen. Var på varenda affär i hela Falun, förutom Åhlens, och letade men det finns inga sommarjackor kvar. Jag vill grina och böla och gråta..

Nu ska jag snart äta en cesarsallad och kika förbi hos Joe, sen blir det Sex and the city 1 och ett glas baileys, sen Sex and the city 2 på bio och efter det en sväng på kåren. I morn tänker jag börja med uppsatsen jag ska skriva om sex and the city.

Här kommer förresten en bild på mitt nya fina armband från det svenska märket Åska. Armbandet heter Woodstock. Kände att det var lite jag så jag var bara tvungen att ha det. Fanns i flera olika färger men jag gillde det gröna mest. (lite suddig bild tyvärr)

Nej nu ska jag kila över till Johan en sväng.
Trevlig helg :)
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0