Skepp o hoj!

Snart bär det av ut på böljan den blå. Ska kliva upp om lite mindre än sex timmar och gå på en föreläsning, sen får vi tillbaka tentorna. Det ska bli spännande att se hur det gick, vet ju att jag blev godkänd men det ska bli kul att se hur nära det var ett U, haha! Sen drar vi i alla fall ner till kåren och sen buss till huvudstaden. Vet inte när färjan går men den kommer tillbaka på torsdagkväll, vet fortfarande inget om båttider, men vi är tillbaka i Falun cirkus 23.30. Jag tror förresten jag glömde nämna att jag grät tidigare idag när jag såg att jag fick 1000:- i stället för 400:- av pappa för resan hem. I'm a sensitive woman in deed. Nej nu blir det verkligen sängen, kommer vara skittrött i morn. Jag som alltid brukar sova några timmar på dagen om jag kliver upp tididgt. Det blir inget med det i morn. Nej, sängen var det...


Ha så trevligt allihopa!
Ses på fredag :)
Puss.kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0