Oproduktiv dag

I morse hade vi seminarie i skolan. Det gick faktiskt bra, tur att ingen annan hade valt att prata om samma text som mig och Michaela för då hade det säkert gått mycket sämre. Åkte hem efter det, vågade mig inte till gymmet för jag hade så jävla ont i magen igår. Trodde det var blindtarmen men det har gått över nästan helt nu så det vara nog bara ett tillfälligt tarmvred eller nåt. Hästar kan bli avlivade om de har tarmvred sa Michaela. Jag är glad att jag är människa och lever. Har för övrigt sovit bort hela dagen, väldigt ovärt. Ikväll har vi tittat på Morgan Pålsson världsreporter. Skitkul film! Sen såg vi något annat, har glömt bort vad det var, och scrubs.

Nu ska jag gå och lägga mig, men innan det tänker jag lyssna på musik som en kille som jag är lite kär i har gjort. Jag är så KÄR! Det är inte Maria, eller inte i honom i alla fall. Vi har helt olika killsmaker. Men det gör inget, jag gillar henne ändå. Har förresten blivit inbjuden att vara ordförande för kult till hösten (kult är en studentförening eller nåt som visar film/studentbio). Ska på möte om det nästa onsdag, spännande, jag som älskar film.

Nej nu är jag trött.
God natt allesammans.
Puss och kram.
Jag vill pussas och kramas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0