Less på att drömma

I natt drömde jag om Björn igen. Jag fattar inte varför jag drömmer om honom fortfarande. Jag hatar det! Det värsta är att det händer hela tiden. Jag drömde om om honom säkert två gånger förra veckan också. Jag hatar drömmar och känslor för man kan inte rå för dem.. Nog för att jag inte har känslor för honom fortfarande, men hade jag haft det hade jag inte kunnat rå för det, jag hade ju inte velat ha det direkt. I sommar var det ett år sedan det tog slut och vi pratar inte ofta alls. Jag har inte träffat honom sedan i julas men ändå dyker han upp i skallen på mig på nätterna. DRYGT!


Jag drömde förresten också att jag skulle tattuera mig. Det började med att jag skulle göra ett fredsmärke (precis som jag vill ha i verkligheten) men slutade med ett skitfult pentagram. Tattueraren var dessutom lite småfull så det blev hur jävla snett och fult som helst. Jag skulle faktiskt vilja göra ett litet peacemärke någonstans där det inte syns så mycket. Kanske någonstans vid/på/under foten. Jag hejjar ju faktiskt på fred för jag är pacifist. Känns dock som en fruktansvärt onödig utgift just nu. Sen skulle det vara snyggast bakom örat och jag vet inte riktigt om jag vill tattuera mig där. Kanske..


Nu blir det frulle, sen ska jag snacka Kult på kåren och efter det plugga lite med Michaela. Kom förresten på att vår tvättid klockan 23-01 på torsdagkväll kommer mörda mig. Jag ska ju till tandläkaren klockan 07.50 på fredag. Jag kommer ha en miljon hål! Jag gruvar mig redan så önska mig lycka till!

Ha en bra dag!
P & K !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0