Jag är grym!

Idag har jag varit på gymmet två gånger. Känner mig riktigt on fire! Var där först i förmiddags, och nu ikväll gick jag och maria på ett abs-pass sen spenderade jag 25 minuter på löpbandet och 25 på maskinerna. Han som jobbar där (som jämt är jättetrevlig) kom ihåg att jag hade varit där tidigare och sa: "Är du här igen?". Då nickade jag och sa: "Igen". Abs-passet var bra, tror jag ska gå nästa vecka också. Det var bara mage och rygg, i och för sig bara 30 minuter men det är bättre än ingenting. Sen såg vi också den trevlige vakten på kåren där. Det kändes lite konstigt. Han är ju redan stor och stark. Varför tränar han mer? Funderar på att kliva upp tidigt och dra till gymmet innan skolan. Ställer nog klockan på 07.00, jag börjar ju inte förän 10.00 så då borde jag inte behöva stressa.

Var på Willys idag för att köpa lite nödvändiga matsaker, kommer nu kunna äta korvstroganoff säkert hela helgen om jag har tur. Var jätteekonomisk och köpte ett balsam för tio kronor och lät bli cola lighten. Däremot hade de kanelbullar, tre för tio kronor och jag har seriöst inte ätit kanelbullar på evigheter så jag och Maria köpte tre var. Jag har redan ätit två och den tredje ska jag spara till frukost i morn. Längtar redan för de var wunderbara!

Nu ska jag skriva en liten budget för resten av månaden sen ska jag se klar en film jag började med igår innan jag somnade. Smiley face heter den och handlar om en tjej som äter cup cakes med hasch i av misstag. Ganska rolig och extremt lättsam förutom att Anna Faris (hur hon nu vill stava det) är drygast och eventuellt fulast på jorden. Jag föredrar att kolla på fina människor (och allt annat fint för den delen). På gymmet i förmiddags såg jag massor av snygga killar på tv. Det värsta var bara att programmet handlade om massa nior som skulle välja program till gymnasiet. Jag känner mig gammal. Dessutom går tiden skitfort nu. Jag har snart pluggat ett helt läsår. Jag har bott i Faluni åtta månader eller nåt. Det känns som typ tre. Jag vill inte bli gammal och dö än... 

Nu är det bara en vecka och två dagar till Elin kommer hit. Det firar jag med en liten bild på oss från 2005 när vi var i Borgafjäll och åkte bräda.



Och två superfina från Alperna! Det värsta är att hur ful jag än var på ALLA bilder från Alperna så blir jag alltid fulare nu, jag skyller på min dubbelhaka och brist på käklinje.




(förlåt Elin! jag vet att vi inte skulle visa dessa hemska bilder för allmänheten, men jag tycker att vi har tillräckligt med självdistans nu. Det är dags!)

Nej nu vill jag göra något. Sitter och lyssnar på ett bra album på spotify. Här har ni det och tacka Michaela för den var hon som länkade en låt från det: Various Artists – 100 Hits Of The '70s

Ta hand om er!
pusshejkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0