Huvudvärk och dålig dygnsrytm

Jag vaknade 12.30 idag. 12.30! Jag kommer aldrig kunna somna ikväll och i morn ska jag vara i skolan 10.00.Kommer gå åt skogen. Dessutom tänker jag lägga mig och vila nu för jag har världens huvudvärk. Jag kommer vara riktigt körd i morn. Klockan 17.00 idag ska jag i alla fall på pilates och efter det ska jag träna. Tränar jag riktigt hårt kanske jag kan somna i kväll ändå. Kommer säkert inte ens orka träna för jag åt nyss frukost (nästan nyss) och jag hinner inte äta middag innan gymmet om jag ska kunna smälta maten. Jag får proppa i mig några finn crisp med ost innan jag drar.

Nu ser sängen väldigt lockande ut. Har dragit ner persiennerna och nu tänker jag dra min mysfilt över huvudet och vila ett slag så huvudvärken går över. Iprenen verkar ju inte hjälpa på mycket..

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0