Helg

Lite dåligt med uppdateringar i helgen, men jag har ju nästan något som skulle kunna kallas ett liv så ni får ursäkta. I fredags blev det en riktig storstädning av lägenheten, en sväng på gymmet (instruktören pratade med mig ett tag och han var trevlig så jag blev lite kär) sen åkte jag hem och tog ett lååååångt skönt bad. Sen på kvällen gjorde jag i ordning för en perfekt myskväll med lite götta (i form av en drink) och Star Wars. fick ganska snart besök av, hör och häpna: en kille! Vi såg klar Star Wars och sen såg vi en skräckfilm som heter House Of 1000 Corpses. Jag älskar den filmen, den är lite sjuk. Efter det hade vi lite sex och sen sov vi. Summa sumarum: En trevlig kväll med trevlig sällskap. Eller han är egentligen inte så trevlig, mest rolig. Så trevlig kväll, roligt sällskap.

Lördag: Jag och Michaela tänkte plugga. Det blev inte så av något outgrundlig anledning. Mitt ex Erik ringde. Har inte träffat honom, eller pratat med honom för den delen, på flera år. Han funderade i alla fall på att åka upp hit och festa med mig och Michaela. Det blev inte så men Michaela var på humör för att klä upp sig och träffa folk så vid åtta nån gång bestämde vi oss för att åka in till stan och kolla läget. Det blev Pitchers. Jag drack en körsbärsöl, Michaela en cider och efter det drog vi upp till regementet på efterfest. På väg dit blev vi redigt mobbade av några killar som gottade sig i våra missöden med min cykel.

Hur som helst, regementet är alltid lika trevligt. Ljudkillar, finns det något bättre? Det är jäääävligt hett när killar kan sjunga och spela gitarr, jag blir lika kär varje gång. Alla som tydligen skulle vara där var tre stycken. Men det var trevligt i alla fall. En lugn men trevlig kväll igen. Det har verkligen blivit en lugn helg. Skönt som fan faktiskt.

Idag har jag tyvärr haft skitont i magen och bara legat i sängen hela dagen. Nu ska jag och Michaela göra vår seminarieuppgift för den ska redovisas i mornbitt klockan tio. Kommer aldrig kunna somna i kväll men jag brukar komma upp ändå på morgonen om jag verkligen måste.

Bilder från Pitcers och vad Michaela trodde var en blåbärsmuffin i mörkret:












Michaela Ericzén trodde alltså att äppelskruttet var en blåbärsmuffin som någon lämnat. Har svårt att finna likheten om jag ska vara ärlig.

Nej nu MÅSTE jag läsa 12 sidor så vi kan sätta igång med uppgiften. Ha en trevlig afton gott folk.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0