Hård helg = underbar helg!

Som alla borde veta så har ju Elin varit här över helgen. Vi har haft skitkul! I fredags var vi på kåren, med mustascerna på. Eller det var bara jag och Maria som hade dem till slut, men det gör inget, min försvann på slutet också. Jag blev kanske lite väl full. Made the move på min nya lilla älskling, nej han ör inte min älkling men det var vad jag fick för mig i fredags. Jag kan verkligen konsten att vara dryg och jag gillar det (till jag insett exakt hur dryg jag verkligen varit och ångesten kryper in i bröstkorgen på mig). Det gjorde inget att jag var dryg, jag bad om ursäkt när jag stötte på honom dagen efter och han tyckte jag var rolig (sa han). Festen hos Isak i fredags var skitkul, kåren var skitkul och efter det hade jag lyckats tjata till mig en liten efterfest så vi följde med några och kollade Napoleon Dynamite sen somnade vi. Jag och Elin delade en väldigt mysig bäddsoffa.

Lördagen kan ha varit den jobbigaste dagen i mitt liv. Jag hade en baksmälla från helvetet och dessutom ångest. Meeeen det finns inget en varpanpizza inte kan bota. Det var strålande solsken och en miljon grader varmt ute så vi köpte pizza och hade picknick i solen ute på gården. Det var skitmysigt. Jag hade till och med bikini på mig, men inte fick jag några linjer, me happy! På kvällen hörde Chrille-pille av sig och ville att vi skulle komma på fest på regementet. Vi cyklade dit. Det var lite konstigt folk där och inte jättekul men vi hade trevligt i alla fall. Drack inte så fasligt mycket för vi var redigt slöa från gårdagen. Skedade med Maria i en säng och vaknade för en (eller nu är det två) gångs skull före Elin. Hon ligger och sover nu med så jag passar på att skriva lite här. Det blev frukost för Elins rikskuponger på McDonalds igår. Jävligt gött. Jag tror vi kan ha ätit minst 10 000 kalorier var denna helg. Vi har verkligen bara vräkt i oss skit. Men det måste an få göra när Elin är här. Eller om man är bakis, vilket vi också har varit ju.

Vi tog en promenad i solen i lördags med. Det var mysigt. Jag är glad att Elin, Maria och Michaela tycker om varandra. Vi har haft skitkul ihop i helgen verkligen.

Ett litet smakprov från i fredags innan jag går och väcker Elin. Det kommer mer bilder från helgen senare så håll till godo.



Ha en bra dag, det ska jag ocgh Elin ha!
Puss och kram, skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Elin

Pusspuss! Nu sitter jag hemma hos dig som en liten desperat hemmafru. Jag gillar det. Det är nästan så att jag tar fram dammvippan också. Men bara nästan. Du vet ju att jag inte jobbar så.

2010-05-18 @ 10:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0