Fina tänder!

You heard me! Min nya superbra tandläkare sa att jag har fina tänder. Jag hade inte ett enda hål, woho! Jag har dessutom gått från tandläkaren från helvetet till en jättesöt liten tandfe. Jag sa att de stora röntgenplåtarna var för stora så jag fick använda barnens, det gjorde inte ett dugg ont. Var också bombsäker på att jag skulle ha tusen hål men jag hade inte ett enda. Däremot måste jag börja använda tandtråd (som valigt) och jag hade början till hål (som vanligt) men hon sa att de ofta var kvar från jättelängesen och aldrig blir något riktigt hål. Sen hade jag pyttelite tandsten också men det var nästan skönt att skrapa bort, i alla fall när det bara gjorde ont i tandköttet, inte när det ilade i tänderna. Det enda som saknades var ett det lilla klistermärket med ögon som man fick när man var liten. Men man kan ju inte kräva allt. Jag älskar min nya tandis!

Nu ska jag sova någon/några tmmar till så jag orkar med dagen.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0