Can i mend a broken heart?

Fick nyss ett jävla slag i magen. Björn har ny flickvän.. Tappade nästan luften när jag fick höra det. Känner mig som en total jävla fail just nu. Det enda jag kan glädja mig med är att om jag inte har en pojkvän till jul så tar jag livet av mig. Jag ska ska ska ha en pojkvän till dess, även om det så ska vara den äckligaste killen på jorden som bara tar mig för att ingen annan vill ha honom. Nej, jag tror hellre jag dör än det..

Känner mig jävligt nere just nu i alla fall. Det har redan kommit lite tårar och jag kan fan slå vad om att det kommer mer när jag går och lägger mig. Jävla bajs... Björn får hellre dö än ha en ny flickvän (inte för att vara elak men). Jag vill ju inte ha tillbaka honom men jag vill att jag ska gå vidare före honom.

Det här förstörde min dag. Hade jag varit en knarkare hade jag knarkat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0