Brist på självdiciplin? Svar JA!

Jag som skulle kliva upp 0700 i morse stängde av larmet och sov vidare. Inget gym innan skolan med andra ord, men det blev ingen kanelbulle till frukost heller (åt den efter skolan istället ^^). Nu har jag och Mary precis slängt in massa kläder i tvätten och jag har gjort världens bästa träningsmusiklista på min ipod. Har tagit hem massa olika Absolute Dance-skivor från senare år. Över sex och en halv timma träningsmusik. Jag blir dock mer på festhumör än träningshumör när jag lyssnar på den. Jag vill verkligen gå ut i helgen! Kanske skulle gå till kåren utan pengar, då KAN jag ju inte göra av med några. Fast å andra sidan har jag ju kommit igång lite med träningen nu och dricker jag en kväll så är hela veckans träning bortkastad. Nej, det får bli nykter hemmakväll gånger två. Antingen ska jag kolla Star Wars eller Grindhouse (En film av Tarantino och en av Rodriguez, alltså två filmer men i ett projekt). Har ju sett Planet Terror ett antal gånge men Death Proof har jag nog bara sett en gång. Jag ska i alla fall vara naken nu är jag är ensam hemma. Naken och nykter är nästan lika bra som naken och full.


Bästa låten på min träningsspellista: Gaby – My Show - Soundfactory Radio Mix


Nu sitter jag och knaprar lite solrosfrön till mellanmål. Jag kan inte äta innan jag tränar för då kommer jag behöva smälta maten i typ fem timmar annars får jag håll när jag springer. Ska snart pröva min spellista IRL, måste bara vänta till tvätten är torr. Alla träningskläder hänger i torkskåpet nu.

Ikväll blir det Vampire Diaries som vanligt på torsdagskvällar och efter det ska vi se Gladiator. Jag har aldrig sett den, hoppas den är bra. Om jag kämpar på bra på gymmet idag ska jag unna mig lite (läs hur mycket som helst) popcorn till filmen. Jag ska dessutom göra körvstroganoff med makaroner till middag. Äter man fetaost till så smakar det bokstavligt talat kräk. Men jag gillade det lite ändå. Det stör mig.. Gjorde en budget igår kväll och om jag lyckas hålla den kommer jag ha 550 kronor kvar när månaden är slut som jag kan ge tillbaka till pappa. Kommer nog inte lyckas hålla den dock. Köpte en dricka på skolan idag för jag glömde min vattenflaska hemma. Där rök 17 kronor. Nu får jag bara göra av med 583 kronor till, men då är inte utekvällen med Elin inränknad för då kommer jag enligt min lilla budget kunna spendera hela 300 kronor!

När Elin kommer hit blir det förresten värsta specialkvällen. Maria fyller år, en kille i klassen fyller år så vi ska på en fest hemma hos honom, sen är det mustaschkväll på kåren. Det kan inte bli annat än skitbra! Och vi vet ju alla att jag är het som fan i mustash!

Jag i mustasch genom åren:







Ha en bra fortsättning på dagen ladies and gentlemen.
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0