Sova?

Klockan är snart tolv och jag är verkligen skittrött. Tur att Viktor inte är hemma för jag har nämligen passat på att ta hans gamla rum. Detta, mina damer och herrar, betyder att jag har en etthundraåttio centimeter bred säng, för mig själv! Das ist wunderbar! Nu ska jag sova och drömma om Gerard Butler. Han är nog min idealman, sexig, hårig och skotte. Vad mer behövs? Såg ett par grymma skor på Scorettreklamen, lär drömma om dem också..

Har för övrigt haft en riktigt tråkig kväll. Inget bra på tv, och när mamma kom hem skulle vi kolla Hajar som hajar (vilket jag verkligen hann se fram emot i typ 1 minut) sen insåg jag att den var på svenska. Snacka om antiklimax.. Vi sket i den i alla fall. Blev riktigt sugen på vitlöksbröd så jag bad pappa köpa med sig hem från affären. De frysta från Lidel (av alla ställen?) är ju skitgoda verkligen men det fanns inte frysta där pappa handlade och de han köpte var inte i närheten av de vitlöksbröd jag tidigare ätit. Detta blev snabbt antiklimax nummer två för kvällen. Min enda lilla tröst var att Gerard Butler var gäst på Jay Leno.

Nu ska jag äntligen sova. Gnatt!
Over n' out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0