Rustar inför beach tvålaxtio

Är slut i HELA kroppen. För tredje gången denna veckan har jag nu varit på gymmet. Jag är nog den svagaste där för jag tar alltid lättaste vikterna (9kg), förutom mage då tar jag 23kg och lår tar jag upp till 30! Skönt att få känna sig lite stark ibland också. Senare ska jag dessutom ut och gå med Johan och kanske Maria plus att jag gick till och från skolan idag. Börjar äntligen känna att det ger lite resultat att träna, plus att jag äter jättemycket broccoli, vill egentligen äta sparris också men då luktar kisset så illa så jag låter bli..

I morgon blir det gymmet igen, och sen kåren även fast det är schlagerkväll och jag garanterat kommer bli irriterad som fan på musiken och inte dansa ett skit. I värsta fall går jag hem tidigt och dansar till min egen musik. Liar liar, pants on fire! Känns dock som att det var länge sen jag var ut (en vecka imorn) och jag börjar få lite abstinens.

Nu sitter jag och väntar på Vampire Diaries (vampyr diarré för er som inte förstod). Håller också på att ta hem Flintstones och Apocalypse Now, har inte sett den men jag älskar introlåten och det är trots allt en film man borde se. Maria hade tagit hem en dokumentär om surikater. Tror mer på mina filmer om jag ska vara ärlig..

Hade en väldigt trevlig kväll igår förresten! Johan var här och vi drack vin och såg en jävligt dålig film.. Fattade inte ett skit. Funderade dessutom av någon väldigt outgrundlig anledning på att göra om min klädkammare till en slaktmkammare, men bara för barn och hundvalpar. Hade en väldigt detaljerad plan för detta men det känns inte så smart längre.. Var ska jag ha mina kläder då?

Sitter just nu och lyssnar på The Youngbloods - Get Together, musiken var förjävla bra på 60- och 70-talen. Önskar att jag hade levt då, helst i San Fransisco eller nåt.. Hade jag trott på reinkarnation tror jag att jag hade varit en hippie i ett tidigare liv. Jag gillar ju att vara naken, lyssnar på musik från 60- 70-talen, tror på love peace and understanding och jag gillar killar med långt hår! Jag ÄR en hippie, en neohippie (neo betyder typ ny/modern tror jag, om du inte förstod lilla mamma för jag förutsätter att du läser min blogg)!

Lite osammahängande blev det men it's my thaang!
PO!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahahah! jag tror att det är 4 personer som läser din blogg nu! jag, maria, michaela och mammsen! :D

2010-03-17 @ 15:23:08
Postat av: Jennifer

Hahahah! jag tror att det är 4 personer som läser din blogg nu! jag, maria, michaela och mammsen! :D

2010-03-17 @ 15:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0