Övik!

Nu bär det av mot nordligare breddgrader, närmare bestämt Eagle Bay, Regretmanland (Örnsköldsvik, Ångermanland). Om tjugofem minuter går bussen till stan och efter det har jag cirkus fyrtiofem minuter till godo. Då tänker jag passa på att handla reskost. Tänker mig läkerol, cola light och eventuellt en smörgås. Jag åt firrepinnar med pottimos, broccoli, fetaost och remouladsås till frulle/lunch idag men det var tyvärr flera timmar sen nu och jag börjar redan bli lite hungrig igen, därav smörgåsen till tåget. Hoppas dessutom på en baugette på Burger King när jag anländer till hemstaden. Jag hoppas verkligen resan går bra och att SJ inte får panik på grund att snön som kommit här nere idag och igår. Skulle dock inte förvåna mig.

Nej nu måste jag kolla så jag har allt med mig sen kissa så jag inte kissar på mig på tåget. Kommer trots allt inte kunna kissa på säkert åtta timmar och jag har nu när jag tänker efter druckit två stora glas vatten idag. Kanske skippar colan på tåget, men nej, jag måste ha en cola ifall jag blir torr i halsen och börjar hosta. Annars blir det så pinsamt.

Vi ses i Övik!
P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0