Övik i morgon!

Det roligaste jag vet att göra under tentaveckor är att städa. Jag städar hela tiden, även om det inte är smutsigt. Nu har jag i alla fall läst ett kapitel och borde kunna svara på en fråga. Känner mig ganska till freds med det för tillfället. Jag är dock lite orolig att något byggt bo i min mage. Har aldrig hört den leva om så mycket i hela mitt liv. Dessutom känns det som att den bubblar men det händer inte så mycket mer än så. Jag hoppas hoppas hoppas att den inte låter så här i morgon på tåget och bussen. Det brukar bli så pinsamt då.

Min kära sambo sitter i vardagsrummet och glossar hockey, hon har för övrigt fått för sig att tattuera in en Frölundaindian på axeln. Tänker bara på tjocka gubbar med äckliga linnen som har modomärket på armarna hemma. Höggaligen säger jag bara. Men å andra sidan är Maria lite som en tjock gubbe med ett äckligt linne.

I morgon bär det av mot norr! Får äntligen återse lilla mamma och pappa och alla freunden (vänner på tyska). Ska bli riktigt nice. Synd bara att jag kommer måsta sitta med en jävla skittenta hela veckan. Men å andra sidan har jag bara mig själv att skylla. Men igår kunde jag faktiskt inte plugga för då var jag sjuk, så det så. Nu sitter jag bara och längtar efter Community och en varm macka. Ska bli jädrigt gott. Men till dess ska jag sitta här och njuta av The Beatles (oj där nös jag). Run for your life är lätt en av mina favoriter just nu, till och med Maria gillar den och då har hon och totalt olika musiksmaker. Det förklarar en hel del om hur bra låten är. Nu skrek hon för övrigt inne i vardagsrummet (av vilket jag kan utläsa att Frölunda gjort mål) så jag nästan sket på mig. Har nyss lagt in jättemycket bra musik på min Ipod till hemresan så nu kommer jag inte bli uttråkad. Funderar också på att lägga in Apocalypse Now på lilla Snövit så jag kan fördriva några timmar på bussen. Det ska verkligen bli SÅ skönt att komma hem. Kommer dock att sakna Maria och Michaela, men jag har ju massa andra att ha kul med. Och Tina är ju nästan som Michaela fast ändå inte..

Övik here I come!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi kommer sakna dig också! Du är ju våran lilla minitysk :D

2010-03-23 @ 00:30:40
URL: http://mlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0