Kom tillbaka vår!

Vad är det som händer?! Igår var det ju nästan sommar och nu är det snöstorm ute. Igår var det läge att ta fram cykeln och nu tänker jag fan inte gå utanför dörren. FAN DET MÅSTE JAG! Har ju inte hämtat mina tågbiljetter än och jag förstår inte riktigt hur min hemresa kommer gå ihop. Om jag hinner med gymmet idag blir det dock garanterat buss upp till Lugnet. Men först och främst tentaplugg. Ska klara MINST två frågor idag.

Hade myskväll med Maria, Michaela och Mathilda igår. Kollade på Den gröna milen. Den är väldigt bra men samtidigt hatar jag den. Är helt emot dödsstraff och jag blir bara förbaskad när den söta som jag är lite kär i brinner upp i elektriska stolen. Hade jag varit fyrtio hade jag lätt varit kär i honom på riktigt. Det blev väldigt mycket chips med dipp igår, plus quesidillas och gurkstavar med dipp, sen typ två liter läsk. Jag kissade som en gnu hela kvällen och är fortfarande mätt av allt käk! Har till och med ont i magen, jag är lite rädd att jag fått en släng av Michaelas kräksjuka. Jag gillar inte att kräkas nykter! Jag är lite rädd..

I natt drömde jag att jag och min familj åkte på en kryssning i Karibien. Skitnice dröm verkligen, det var dessutom en jättesnygg bartender som stötte på mig och skulle bjuda på Dooley's (kan vara för att jag drack en del hos Michaela i fredags) sen stötte kaptenen och en gammal gubbe på mig med. Betyder det att jag saknar bekräftelse i verkliga livet eller? Hur som helst blev jag jävligt besviken när jag vaknade och inte simmade runt i Karibiska havet med delfiner och rockor. Jag åkte också en crazy glashiss som i Kalle och chokladfabriken, hamnade helt fel och blev jävligt stressad att jag skulle missa båten, skulle ju bara ner i hytten och duscha.

Nu ska jag sätta igång med tentan, börjar med Habermasfrågan.
Önska mig lycka till!
Over 'n out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0