Busmåndag!

Vaknade upp efter en lång kväll hos Johan i morse (vaknade hemma hos mig alltså) och var på strålande humör. Detta var starten på en av de flamsigaste dagarna på länge. Det började med ett 75 minuter seriöst gympass med Mary. Sprang på nivå 12 ett pyttelitet tag till och med och 73 kg på benpressmaskinen. Det var dock inte förrän på Bodils lektion som det spårade. Första halvan sov jag, vaknade då och då av att jag lät konstigt. Andra halvan diskuterade jag, Maria och Michaela sex, sex och sex. Den diskussionen spårade ordentligt och slutade med ett par tuttögon.

Nu sitter jag hemma och äter solrosfrön och tänker precis slå upp en bok om kommunikation, makt och organisation. Att läsa studielitteratur är inte min favoritsyssla, har en irriterande tendens att alltid släcka lampan och somna. Får hoppas att lite Love grows were my Rosemary goes kan hålla mig vaken. Jag har så jävla bra musiksmak, jag bli alldeles till mig! Måste tacka mamma och pappa för att jag har sluppit dansband och fått lyssna på bra musik under min uppväxt istället. Min favorit när jag var liten var Lambada på panienbandet.

nej dags att plugga så jag hinner se Familjen annorlunda ikväll. Jag vill också ha tusen barn! Där ljög jag. men det ser ganska mysigt ut ibland.

Hej-svej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0