Bara de starkaste överlever

Sitter och kollar på kunskapskanalen med Maria, Michaela och Mathilda. Det suger fruktansvärt och det värsta är att det är precis sånt som man bör titta på när man läser mediekommunikationsvetenskap. Nu byter vi däremot till filmen Stardust och det är betydligt bättre!

Jag har så förbannat dåligt minne så det är helt fruktansvärt! Nyss har vi suttit och diskuterat mitt dåliga minne och mitt ständiga ihopblandande av namn. Vi kom fram till att jag håller på att evolveras till en 90-åring. Enligt Darwins teori där bara de starkaste överlever betyder detta att jag är en felande länk och kommer nu att förintas. Inte så trevligt men jag kan acceptera det för jorden är faktiskt överbefolkad, och jag gör av med mycket energi och skapar mycket utsläpp som gör att jorde kommer att dö. Jag får väl offra mig.

Jag fick ett väldigt oväntat mms i morse av en gammal flirt jag inte har hört av på hur länge som helst. Mamma var väldigt förtjust i honom så självklart ringde jag och berättade för henne. Han skickade en bild på ett par skitsnygga star warskalsonger. Jag blev nästan kär. Jag vill ha dem! Det var ett väldigt oväntat mms mitt i seminariet.

Nu tänker jag återgå till filmen sen ska jag förhoppningsvis hinna läsa lite innan jag somnar ikväll.

Puss och kram!
Hej mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0