80-tal!

Då var kryssningen betald. 520 kronor fattigare och jag kommer bajsa på mig på båten. Upptäckte ett mycket lustigt sammanträffande på listan över vilka som ska bo i vilka hytter också (inget jag tänker gå in närmre på dock). Idag har jag också bokat om min hemresa. Måste nu åka buss från Hudiksvall till Övik. Jag hatar bussar och det kommer ta jävla mycket längre tid dessutom, men mannen på kundtjänst var trevlig så det gör inte så mycket. Jag fick dessutom tillbaka min börs idag som jag tappade i taxin i onsdags. Allt var kvar, boooya!

Kunde inte uppdatera bloggen igår för jag var så fruktansvärt bakis. Känner nästan av det idag med, så ikväll blir det väldigt lugnt på kåren. Kommer nog kunna ha väldigt kul i alla fall, och har jag inte det tänker jag åka hem och sova så jag är pigg nog att börja med tentan imorn. Har lite ångest över den. Jag fattar inte ens frågorna, men det verkar inte så svårt bara jag förstår vad lilla Boddan vill ha ut av svaren. Maria däremot är jätteduktig och har stängt in sig på rummet och börjat plugga. Jag har i alla fall bestämt mig för vilka kläder jag ska ha ikväll och det är ju nästan lite viktigare, eeeelleeeer? Nu ska jag städa upp lite på rummet, måla naglarna, sminka mig och äta soppa. Sen bär det av mot Michaela och förfest. 

Lyssnar dessutom på gammrock, och då menar jag inte mitt gamla vanliga 70-tal utan typ 80-tal. Det är Guns'n Roses, Mötley Crüe och Ozzy Osbourne. Faktiskt helt okej musik.

Ses i dimman ikväll :)
May the force be with you (and me)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0