44 sidor Sifo

Har precis fyllt i en 44 sidor lång sifoundersökning, har bara en liten del kvar som handlar om hur mycket jag har rest det senaste året, även dagsutflykter(!). Den kan få vänta ett tag. Var tvungen att räkna ut hur mycket pengar jag lägger på sprit, kläder och nöjen, det var ingen vacker syn. Jag blir lite rädd för mig själv. Tack och lov skiljer jag mig inte så mycket från mina andra studentkompisar. Det är en liten tröst :)

Var på gymmet idag med. Kunde dock inte springa för jag fick håll hela tiden så jag styrketränade bara istället och gick typ 15 min på bandet. Funderar på att träna lite med mina två-kiloshantlar som kompensation. Försökte träna biceps i nån apparat på gymmet, men det lättaste var 9kg och det orkade jag inte haha! Nej tacka vettja 2kg! Måste också börja träna min ringmuskel har jag märkt. Gjorde det igen igår. Jag fes i manligt sällskap!!! PINSAMT! Men jag drog med mig Michaela i fallet och berättade om när jag satt på henne och hon fes haha! Det var tider det. Men jag är ändå tusen gånger värre än henne, tyvärr. Jag skyller på att jag är neohippie och jag är ett med naturen (på vissa punkter i alla fall).

Nu längtar jag till i morgon, det blir utgång med damerna och det ska bli jäkligt kul. Först kåren sen Etage, det var ett millenium  sen vi var där så det ser jag fram emot. Sen blir det utgång på fredag också, med lite större uppslutning än de senaste gångerna hoppas jag. Det ser jag också fram emot. Och om en vecka är jag hemma i Övik! Ska äntligen få träffa Elin, Tina, Lina och Alexandra! Det var länge sen som tusan. Sen saknar jag mamma och pappa också. Jag hoppas jag får äta kyklingen med cherrysås eller kanske inbakt fläskfilé. Börjar bli lite less på studentmat. Men i veckan gjorde jag faktiskt en god pasta med parmesan, bacon och champinjoner. Skulle äta min sista låda av det idag och när det var slut i lådan fanns det typ en deciliter fett på botten. Funderade på att dricka upp det men jag hade ju inte sprungit på gymmet idag så jag stod över.

Nu ska jag lägga mig i badet med en ansiktsmask och lite skön musik!

PO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0