Sol och mojito

Äntligen SOL! Nu har jag legat ut och stekt ett tag. Eller stekt är kanske att ta i, jag har varit så rastlös så jag har bara flängt runt och pysslat med diverse småsaker. Jag har knappast fått någon färg, vilket i och för sig är bra för jag har solat med bikini idag (hatar hatar hatar bikinilinjer). Jag passade på att göra mig en mojito också, utan alkohol förstås, jag ska ju jobba snart. Idag är det bara en pytteliten vecka kvar till Peace & Love kickar igång. Jag och Elin åker dock ner på måndag, tror jag och njuter av Falun två dagar innan festen börjar. Vi ska passa på att njta av lite ledighet, nog för att jag bara jobbat en vecka än så länge, sen ska vi färga håret på varandra som äkta tjejkompisar gör. Det blir nog en snabbis på IKEA på vägen ner också, måste köpa mig ett till dvd-ställ, hur det kommer gå att sätta upp det i betongväg och få den att hänga rakt blir ett litet äventyr i sig. Tur jag har med mig Elin ner.

Jag har hittat en ny favoritlåt idag, Dancing on my own av Sveriges musikstolthet Robyn. Så jävla skön och om lite mer än en vecka kommer jag se henne live, woho! Nu ska jag snart sminka mig och bege mig till jobbet. Har stängning idag också, känns tungt, och samma sak i morrn, sen börjar jag klockan 12.00 på fredag. Jag som har sovit till 13.00 två dagar nu kommer nog få det lite jobbigt att komma upp ur sängen i tid, men hellre det än att jobba till två på natten då också. Jag kom på igår att jag har två filmer kvar att se av de jag och Alexandra hyrde förra veckan. De ska tillbaka i morrn så jag hinner nog inte se dem tyvärr.

Nu ska jag fixa i ordning mig.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0