Blommor

Nu har jag varit på banken och fixat pengar. Kom på att jag inte kommer få lön förän den 25:e juli, jag kommer alltså vara tvungen att leva på dessa slantar i över en månad. Hur ska detta gå? Måste ju betala både interneträkningen som denna månad ligger på över 700 kronor, samt tv-kanalerna vilket jag och Maria i och för sig delar på. Som tur är jobbar jag mycket så jag kommer inte hinna göra av med så mycket pengar även om jag skulle vilja. Jag hatar pegar, eller rättare sagt jag hatar mig själv för att jag är världsmästare på att göra av med dem.

Just nu sitter jag ute i hamocken och njuter av sommarvädret som äntligen valt infinna sig. Är riktigt hungrig för den enda frukosten jag hann äta innan vi skulle in till stan var lite ostkrokar och några klunkar vitamin well (som för övrigt är min nya favoritdryck, speciellt fläder). Ska snart göra mig en västerbottenostomellet med tomat och babyspenat. Jag har också bestämt mig för att äta antingen en kyklingsallad eller en chicken fullkorn på jobbet i kväll. Burger king har mycket godare sallad än max. Jag hatar bulguren som är i den från max. Smakar bajs, men å andra sidan har buger king varken krutonger eller ost. Kanske skulle ta med lite hemifrån och stoppa i, haha! Det känns fan riktigt jobbigt att behöva stänga ikväll. Att städa såna där ställen kan mycket väl vara det tråkigaste och jobbigaste på jorden. Jag undrar vem som är arbetsledare i kväll.

Nåja, nu ska jag laga mat. Här är lite kort:

Puss!


Örnsköldsvik och domsjöfabriken nattetid


På mammas begäran visar jag nu en bild på vårt hus från ovansidan. Det är lite stökigt men..


Mammas trädgård


Snygg valmo


Allium


Kattfötter (någon som kommer ihåg Katt-Kerstin från Heja Björn?)
Jag gillar blommor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0