Torsdag

Halloj! Somnade klockan två i natt och vaknade tolv i morse. Tio timmars skönhetssömn är inte helt fel. Jag har blivit lite knäpp. Jag vill sova bara för att man förbränner mer i sömnen och tio timmars sömn förbränner nästan en halv utekväll. Den du! Hur som helst, det jag ville få fram här var att jag kollade på mitt schema och insåg att jag börjar klockan 10.00 i morrn. Jag kommer vara sååå död. Jobbar dessutom till klockan 18.00, så mitt första pass i sommar är åtta jävla timmar. Huggaligen! Jag kom dessutom på att det värsta med att jobba på ett hamburgerhak är att man inte får ha nagellack. En heeel sommar utan nagellack, vad fan ska jag ta mig till?! Jag som alltid har nagellack. Jag blir ledsen på riktigt när jag tänker på det. Men jag behöver verkligen pengarna så jag antar att det är värt det.

Nu har jag precis duschat för första gången sen måndagkväll, hahaha! Så jävla nasty, jag borde inte ens skriva det men skit samma. Ibland är jag äcklig, so what?! Nu är jag ren i alla fall. Ska ta och dammsuga mitt rum också. Det är nog inte gjort på ett antal månader eftersom det aldrig är någon här. Men nu är jag här så nu skadet bli ändring på det. Jag hatar smuts och oreda. Man kan nog säga att jag är lite av en städnarkoman ibland, inte alltid, men ibland. I kväll ska jag in till BK och kolla upp vilka kläder jag ska ha sen ska jag se på film med Alexandra. Måste dock i säng i tid i kväll så jag orkar upp i morrn. Jag var ju helt död när jag klev upp tio hos Elin och strosade omkring i Umeå en hel dag. Jag brukar ändå bli pigg när jag shoppar,men jag var fan trött hela dagen. Jag hoppas jag överlever åtta timmar på jobbet.

Nej nu ska jag kila in till tvättstugan och torka håret, sen blir det storstädning på mitt rum.

Have a nice day folks!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0