SNART MÅNDAG!

Nu är jag bara ett nattpass och en planeringssöndag ifrån måndag och Falun. Fy så jag har längtat! Jag och Elin ska ses i morrn och bränna några skivor till bilresan, skriva ut scheman för spelningarna vi ska gå på, packa och fixa och dona. Ska bli så mysigt. Sitter just nu och lyssnar på Robyns nya skiva, den är rätt bra. Försöker också packa ner lite kläder, blir dock fundersam på om jag behöver en större väska. Ska passa på att ta med lite kläder som jag inte tror att jag kommer änvända i sommar för väskan från Falun blev så jävla tung. Ska käka en sallad från San Marino innan jag åker till jobbet också. Börjar känna mig lite stressad nu faktikt. Sov till två idag, skulle upp tidigt och fixa saker men jag pallade inte. Tror jag sover dåligt här eftersom jag sover så himla länge på dagarna.

Igår var det en vit midsommar för min del. Jobbade ju till 19.00 och efter det åkte jag hem och tog en snabbdusch, åkte ut till Stubbsand för att hämta lillebrors kompis, körde dem ut till Gullvik, efter det åkte jag, Elin och Lina bara runt med bilen och skjutsade folk. Åkte upp på varvet på en fest med. Det var ganska trevligt. Träffade några gamla bekanta jag inte träffar så ofta. Var hemma vid tre/halv fyra i natt kanske. Det blev faktiskt en trevlig midsommar även då jag var nykter och körde upp en halv tank bensin.

Nu har mamma och pappa åkt iväg på en Puss & love-semester som de så vackert kallar den. De ska tydligen till Danmark. Jag vill också åka på semester! Jag och Elin har planer på att åka till Tyskland och cykla nästa år eller så.  Vi ska besöka vingårdar och shoppa (hoppas jag) men det kanske blir lite svårt att ta med alla fynd på cykel. Jag hittade en blogg idag där en tjej hade listat de fem vackraste slotten i världen. Jag blev lite sugen på att åka runt och kolla på slott också. Det blir nog att vi cyklar längs Moselområdet, jag hoppas det finns slott man kan besöka där. Elin får bara lov att gå med på lite slott också, man inte inte bara dricka vin hela tiden.

Nu ska jag packa ihop kläderna och sen jobbar jag från 18.00. Förväntar mig inte att jag är hemma innan 06.00 i morrnbitti. Kommer bli en tuff dag för jag måste upp tidigt så jag kan somna på kvällen, vi åker ganska tidigt på måndagmorgonen. Nej packning var det!

Kolla också in slotten vettja: http://munkakvarn.blogg.se/2010/june/varldens-fem-vackraste-slott.html

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

SJÄLVKLART ska vi besöka slott! Ze wine unt castle-tripp

2010-06-26 @ 19:21:51
Postat av: Maria

Åh vad avundsjuk jag blir på dig så får åka hem till våran lägenhet igen. Hoppas ni får en lovely festivalvecka! Jag ringer någon dag så fixar vi med posten och allt :D kram

2010-06-26 @ 21:57:02
URL: http://mlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0