Shoppingnervern rycker

Gissa när jag vaknade idag? 13.00!!! Snacka om att sova bort en hel dag. Hade bara tre timmar på mig innan jobbet.Jag sket i att äta frulle och åkte in till stan i stället för att köpa sulor  (de nya skorna som var lite för stora sitter nu som ett smäck)och en necessär. Köpte en skitsöt necessär på kicks, vit- och svartrandig, sen gick jag på apoteket för att köpa en handkräm (man blir så torr om händerna när man tvättar dem hela tiden på jobbet) köpte en som luktar jättegott, granatäpple tror jag, och hittade dessutom star warsplåster. Jag var bara tvungen att köpa dem. Eftersom jag har lite pengar nu (som jag absolut inte har råd att slösa bort) satte shoppingnerven igång att rycka. Gick in på H&M för jag såg massa snygga klänningar där på rean i veckan. Provade massor men köpte faktiskt inget alls. Jag köpte däremot en nyckelring med ett fredsmärke på Glitter.

Efetr stan snabbade jag jag mig ner på BK och käkade en crispy chicken och en side sallad. Jobbade bara fem ynka timmar idag, det är en ganska lagom arbetsdag tycker jag. Efter jobbet var jag hungrig igen så jag köpte en chicken club baugette, smarrigt som tusan. Vi har även en supergod glass i sommar, be cool med mango och passionstopping. Hur somrig som helst. Idag var det typ bara norskar som åt. Jag avskyr norska, det låter så retarded! Dricka heter BRUS. Det låter ju hur töntigt som helst. Nej tacka vettja tyska.

Nu sitter jag och väntar på att Tina slutar jobba. Kommer inte kunna somna i tid i kväll så vi ska ut och åka lite bil och filosofera med varandra. Kommer nog gå jävligt djupt till. Ska ta och platta håret nu så jag ser ut som folk. Take care!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0