Rix fm i Falun

Jajamen, ikväll är Rix fm på besök på falutorg och där tänker vi närvara. Sitter just nu och sippar på ett glas baileys och väntar på Michaela och Elin. Vi ska först in till Kvarnparken och träffa klassen en sista gång innan sommaren, sen ska vi pysa vidare (vilket resten av klassen också lär göra) till Rix fm.

Idag har jag städat läggan. Eller jag har inte skurat golv men det ska jag göra precis innan jag åker, så på söndagkväll kanske. Det känns ganska tomt i lägenheten utan all smuts och Maria. Mest utan Maria.. Vaknade inte ens när hon klev upp klockan fem i morse. Måste ha sovit jävligt djupt. Vi hade i alla fall en väldigt trevlig avskedsmiddag igår på Pitchers. Vi satt på uteseveringen till det blev så kallt att vi var tvugna att gå in. Efter det strosade vi runt lite och sen åkte vi karuseller. Maria gick hem lite tidigare eftersom hon skulle upp tidigt i morse. Det blev massa tuttbilder på Pitchers, de är jättefina.

Nej nu ska jag umgås med mina vänner innnan vi drar in till stan. Jag lägger upp lite bilder senare.

Puss!


Tjejerna njuter på balkongen.


Jag med




På Pitchers


Jag och Maria lite senare på Pitchers


Michaela som tax.


Jag som utvecklingsstörd


Tuttar...


...tuttar...


...tuttar...


...kärlek. Eller det är jag när jag är kär och Robin som inte verkar gilla det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0