Myskväll med Elin

Ikväll har jag passat på att spendera lite kvalitetstid med min kära Elin. Vi såg på film och åt vindruvor och körsbär. Fan vad körsbär är gott! Vi såg först Balls of fury sen Taladega nights, the ballad of Ricky Bobby. Det var outlet på massa filmer på Hemmakväll och filmfanatiker som jag är passade jag på att storshoppa. Tror jag köpte åtta filmer, men de kostade bara 19 kronor styck, så lätt värt. Köpte bland annat the Reader, Taladega nights, Rocknrolla och The crow. Nu har jag filmer för hela sommaren, undrar hur jag ska få plats med dem i mitt dvdställ hemma i Falun. Båda två är fulla, ska jag måste köpa ett till? De jag och pappa bygde till förra lägenheten var ju perfekta. Ångrar bittert att Björn fick ta dem. De var skitsnygga dessutom..

Jag och Elin har i alla fall haft en supermysig kväll. Mycket Peace & Lovesnack och killsnack så klart. I morn ska vi ses igen och planera lite inför P&L och åka runt och kolla tält och saker. Kanske knåpa ihop några skivor och spellistor också. Jag längtar redan. Har verkligen saknat Elin nu när jag varit i Falun så det är skitkul att träffa henne.

På lördag ska jag ut med Alexandra, hoppas Elin hänger på också. Det ska bli spännande. Har ju inte varit ut i Övik sen i påskas. Jag undrar vad det är för folk ute i sommar. Hoppas det inte bara är massa 91:or! Ska på stan med Alexandra på fredag eller lördag också. Provade en jättesöt tunika/top hos Elin som jag blev lite sugen på, sen ska jag prova en jeansskjorta på H&M.

Nu när jag kom hem från Elin tog jag en liten nattpromenad runt kvarteret. Nattpromenader är sjukt underskattade. Det är så tyst och fridfullt. Dessutom var det massa dimma, så mysigt. Dimman var dock inte så mysig när jag körde hem från Hornön. Jag såg inte ett skit! Det var nästan lika illa som när vi åkte bil hem från Falun i julas. Som tur var så var det ganska tomt på trafik så här på natten så jag överlevde.

Nu ska jag sova så jag orkar upp i morrn. Har ställt klockan på 09.30. God natt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0